Powered By Blogger

lördag 9 mars 2013

My oh my cardigan, lite grey mel 2999:-

Butterfly leaves jumper, orange 1599:-

Temptation jumper, chalk 1599:-

Absentee jumper, coral 1499:-

What a mesh dress, lite almost black 1999:-

Dudette jacket, lite grey mel 4999:-

Triumph jacket, silky white 4999:-

Batallion of saints bomber, military 2299:-

Biteback jean jacket, washed lite indigo 1999:-

Ja det blev en hel del Mollysar provade i Köpenhamn igår. Som synes... Både i butiken på Svaertegade och i den nyöppnade på Illum. Så pass mycket att jag tyvärr inte orkar skriva texter om varje plagg. Men! Det är bara att fråga om ni undrar något så lovar jag att svara så gott jag bara kan. Alla plaggen är testade i storlek 1, utom Temptation jumper som åkte på i storlek 0. Kram & god natt!

10 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Vilket provningsmaraton! Kram

    SvaraRadera
  2. Wow - bästa provningen ever tror jag! Blir galet sugen på ett par saker.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så mkt snyggt du visar! De flesta sitter ju som en smäck på dig!!
    Tack för visningen!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  4. Vilken kanonprovning, TACK!!!! och så mycket fint. Kram

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Du klär i allt och är ju speciellt snygg i de korta modellerna!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Viken maraton-provning! :) Tack så jätte mycket!
    Jag undrar hur What a mesh dress är i storleken? Och om den är i materialet, om den töjer sig något eller om den är "stum"?
    Kram

    SvaraRadera
  7. ....
    och dessutom är du jättesnygg och jag skäms för jag inte kom i väg till mitt pass idag. Tappade tiden liksom och vädret vågar jag inte gå ut i. Kan vi säga...

    Massa kram och hoppas du kryar på dig snabbt

    SvaraRadera
  8. Åh så mycket snyggt du provat och allt sitter superbra på dig!
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Bomberjackan är ju sketasnygg. Twine dress och What a Mesh är jag nyfiken på. Men undrar om det är tantlängd på den sista. Vad tycker du? Och hur är den i storlek? Kram!

    SvaraRadera