Powered By Blogger

torsdag 14 mars 2013

Så för att liva upp och mota mentalsjukhet vid grind

Jag skriver inte så mycket om skolan här. Inte mer än att jag är där. Vilket är ett ytterst medvetet drag, bland annat och till stor del på grund av att den inte är vad jag hade hoppats på. Utan betydligt mycket sämre på en lång rad sätt… Till exempel sker det allra mesta i slowmotiontempo. Inte min grej. Alls! Jag blir rastlös intill galenskap. Så för att liva upp och mota mentalsjukhet vid grind så händer det att mer eller mindre spontanaktiviteter sätts i verket. Som till exempel att dokumentera ett av våra underbara klassrum för att flasha bilderna på Instagram. Vilket jag och klasskamrat A roade oss med under gårdagen.


En härligt gallerrutig utsikt, toppmodern utrustning, konstruktivt lektionsplit på tavlan, supertrångt om utrymmet och för säkerhet skull totalt befriat från syre… Ja, mest gnäll, därav att jag inte skriver så mycket om skolan här… :o) Nu ska jag försöka rycka upp mig och fortsätta mitt städrace i boningen… Peace out!

2 kommentarer:

  1. Usch vad deppigt det ser ut! Lider med dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ÄR deppigt... så Tack för välbehövligt medlidande... :o) Kram!

      Radera