Powered By Blogger

söndag 31 mars 2013

På begäran – en liten visning i bomullsvitt

Det har blivit en del rantat på HM för min del det här året. Dels för lite provningar och dels för en smula shopping. Igår var det dags igen, för det sistnämnda. Såg en simpel vit bomullströja där i torsdag som jag efter en garderobsgenomgång i boningen kom fram till att jag behövde. En baströja. Som raskt blev två då den andra hängde sidan om och skrek efter uppmärksamhet. En av dessa hade jag på mig igår och eftersom Ingela ville att jag skulle visa den där den syns lite bättre så får ni härmed en liten visning, av båda två, bara för rättvisans skull liksom:


Båda alltså från HM, båda märkta L.O.G.G. och båda tillgängliga för det ganska schyssta priset 149:- styck. Så de får bli dagens osponsrade tipsinslag… Tjing! 

3 kommentarer:

  1. Man kan aldrig ha för många baströjor tänker jag och tycker att jag har för få?
    Kramar och trevlig kväll

    SvaraRadera
  2. Tack söta! Dessa går helt i min smak också så jag copycatar dig, ännu en gång, suck va? ;o)
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  3. Hur är de i storlek?

    SvaraRadera