Powered By Blogger

torsdag 21 mars 2013

När man inte har ett vettigt dugg att komma med


Ja det är på ett ungefär så mycket action och skojsigheter det har varit här denna dag. Så därför har jag inte ett skit att rapportera. Skulle vara att jag alldeles snart börjar desperatklättra på väggarna av rastlöshet eller kanske att jag är mer än lovligt irriterad på människor som måste gnälla, klanka ner och utgå från att andra far med illvilja, inskränkta rikspuckon kallar jag dem… Fast sånt neggoskit är ju inte mycket att ta upp, så jag hoppar över det. Nöjer mig med att önska er en trevlig kväll istället, och glider ner i den snart helutnötta sängen igen. Peace out!

4 kommentarer:

  1. Att utgå från att andra är illvilliga är ett oerhört trist sätt att leva.
    Imorgon hoppas jag du vaknar pigg och nyter.

    SvaraRadera
  2. Krya på dig vännen! Önskar att jag kunde komma och pyssla om dig lite. Men här via kommentarsfältet så bäddar jag rent med svagt lavendeldoftande lakan och brygger te som är lent i halsen. Sen berättar jag om dagens bravader från jobbet och får dig att fnissa lite.
    Kram och må så gott!

    SvaraRadera
  3. Krya på dig!
    Gör som den supersöta tissetatten, gosa ner dig och mys,
    så får vi hoppas att du snart blir frisk och kry.
    trevlig helg,

    //Pernilla

    SvaraRadera