Powered By Blogger

onsdag 20 mars 2013

Återfall, paket i dubbla riktningar & hittade våren

Hade en storförhoppning om att vakna denna morgon och inte behöva ha mer att göra med förkylningen än som ett minne. Det kunde jag ju tro. Och ha fetfel… för gårdagens utelullande var kanske inte helt smart, med tanke på dagens återfall i feberland… Fan liksom! Men inte så mycket mer att göra än att stanna kvar i bädden… ännu en dag. Suck liksom... :o(. 
Fast inte riktigt hela för jag hade ett litet gäng paket att få iväg så därför begav jag mig ut där rådande vårdagjämning inte riktigt kändes lika härligt som jag ville… 


… desto bättre att jag fick en påminnelse om konserten jag absolut inte vill missa. Kanske att jag kan få med min kombatant och tillika partner i partajande dit?... Eller för den delen någon annan som skulle känna för det…
Bra också, eller kanske snarare kul, att jag inte bara hade paket att leverera utan även att hämta. Som jag korkat nog gjorde innan jag shopsade mat och därför fick jag släpa runt på värsta största kartongen genom hela Ica… 
Fast där hittade jag äntligen våren, och blev glad, för även om den bojkottar verkligheten och håller sig i pappersformat så gillar jag Icas recepttidningar. Väldigt mycket. Fast nu är det sängläge igen… men imorgon, då kan det kanske hända att jag vaknar som frisk och ny… Peace out för idag! Kärlek & Respekt!

2 kommentarer:

  1. Kombatanten ska konsultera han som har fölsedá den 19/4 men som av en händelse har vi barnvakt den fredagen ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och tipsar om denna sidan också:

      http://www.jaktkritikerna.se/node

      Radera