Powered By Blogger

måndag 11 mars 2013

En provrond bland lite av träningsutbudet på HM

Tokrosa linne med inbyggd bh, storlek XS, 199:-

Svartvitt träningslinne, storlek S, 99:-

Tokrosa träningstop, lite oversize, storlek S, 99:-

Grå bomullstopp med huva, storlek S, 149:-

Korallfärgad bomullstopp med huva, storlek XS, 149:-

Illgrön tröja i bomull, storlek S, 149:- 

Schyssta prylar med förhållandevis trevliga prislappar, jag skulle kunnat få med mig flera av dessa därifrån i lördags, som var dagen då denna spontanprovning ägde rum. Men nu var det en sportbehå jag behövde och därför blev det bara denna ganska fulcoola 80-tals inspirerade sak som jag gjorde till min:

Multifärgad träningsbh, 99:- 

Vad tycker ni? Hissar? Dissar? Var brukar ni shoppa era träningskläder?... Det var alles för idag. Nu ska jag se till att få en dejt med John Blund istället… Kram!

6 kommentarer:

  1. Jag tränar i gamla hårdrockstishor:) Och kan garantera att det där linnet med inbyggd behå skulle funka himla dåligt på mig;) Hatar dig en smula för din mage;) Kram!

    SvaraRadera
  2. Superhiss för BH:n!!! kalasläcker och jag vill ha.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hiss! Träningskläder..? Ha ha, allt som är svart och döljer svettfläckar duger fint för mig;0)

    SvaraRadera
  4. Ohh tack har ju väntat på detta haha:-D
    Gillar själv att ha på mig de som inte sitter så taight och utan ärmar men det "tokrosa" tighta linnet var skitsnyggt!
    Brukar handla på Intersport då jag har 10 % rabatt på träningskläder där i mitt gymkort.
    Många kramar!

    SvaraRadera
  5. Säger som Maria, det tokrosa! Det ska jag nog ta och spana in! Tack för visningen:)
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Den lite ledigare rosa toppen - var det något slinkigt material eller typ bomullsblandning?
    Kram

    SvaraRadera