Powered By Blogger

onsdag 13 mars 2013

Hur jag har spenderat en tjuga idag


Japp, här har det minsann shoppats idag. En styck småtokig munktröja med blommor på för ynka tjugo riksdaler. Av klasskamrat J, i hennes loppis på Facebook. Jeanette Loppistjejen heter den om någon skulle vara intresserad. Det är en låst grupp men man borde kunna ansöka om att få bli insläppt... Annars får ni hojta så ser jag till att ni blir det på något sätt. Jag som har stenkoll på hur FB funkar, NOT... men i alla fall... Nu ska jag göra något åt städkliet i fingrarna. Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Cool!!! Fast den ser lite stor ut på dig så vill du sälja den så är det bara att säga till så har du en köpare här! ;-)
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  2. Städkli?! Om det smittar hoppas jag får lite av dig;) Kram

    SvaraRadera
  3. Fin ju:) har inte sett förrän nu :) städat klart ?? Kraam J.

    SvaraRadera