Powered By Blogger

lördag 30 mars 2013

Om kosten att tydligen snöa in totalt på en modell

Jackor har alltid varit min svaga punkt. På det sättet att jag har haft grymt svårt att hitta sådana jag gillar, trivs i. Så lagom till det har varit dags att kasta in vinterjackan för säsongen har det mest blivit jeansjackor för min del.
Men inte i år. Och vi pratar inte bara en jacka som fått flytta in här på sistone. Utan tre.  För jag har tydligen lyckats snöa in totalt på en specifik modell. Den av det väldigt korta slaget. Och därmed kan jag sprudlande glad presentera: 


En svart i fuskskinn med överdåd av fransar från HM och bloppisshopsad hos Mollysnygging. Odd Mollys Drama coat i lite lilac och vit jeanshistoria i bikermodell med nitar på slagen, även den by HM:
Joråsåatt. Här var det vårjackor att gödsla med. Nu ska bara den där förbenade våren göra sin röst hörd också… Vad har ni för favorit vad gäller vårjackor? Tjing!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    En gammal Burberryrock som borde ha lämnat in för år sedan, Grandma´s coat och dessutom väntar jag på att plocka fram min Orlov coat.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Jag har ju den där rååsa skinnjackan, som jag så skamligt glömde förra våren.
    Men blir det vår i år så ska den få hänga med både hit och dit.

    SvaraRadera