Powered By Blogger

tisdag 19 mars 2013

Ett provrum, fyra Hunkydory, tre A.d.i.n.e

Jag vet att jag ser förjävlig ut, men tänker att fula människor också borde ha rätt att prova kläder… okej? ;o) Förutom det så är ljuset lite sisådär ganska skitdåligt, därav att färgerna kanske inte överensstämmer till punkt och pricka. Provningen är i alla fall utförd i butiken Cirkus i Helsingborg. Ja då kör vi väl då:

Hunkydory Zippy japan knit, ecru, stl S, 1599:-

Hunkydory Sanibel sparkleshirt, signature green, stl XS, 1299:-

Hunkydory Tape yarn huron knit, ecru, stl S, 1299:-

Hunkydory Lantana sweat shirt, vintage white, stl S, 1499:-

A.d.i.n.e Ltd Edition Raffa battwing top, terra red, stl S, 1499:-

A.d.i.n.e Ltd Edition Stella top hoodie, terra red, stl S, 1599:-

A.d.i.n.e Ltd Edition Cuore knit top, steel, stl S, 1499:- 

Undrar ni något om plaggen så är det bara att hojta, för just nu har jag totalslut på berättarbokstäver i mitt förråd... Okej?... Så gonatt och peace out för idag!

4 kommentarer:

  1. Flera finingar du provar! Hunkydory linnet, det stickade gillade jag!
    Hoppas du är lite piggare idag! Skall strax ut i blåst o snö på tvären..
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  2. Håller absolut med om att även fula människor också får prova kläder; även om du inte tillhör den kategorin det minsta!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack för provningen! Nu vet jag vilken stl jag ska ha på Zippy japan knit:) Mycket snyggt du visar, de kliar lite i klickfingret nu..
    Kram

    SvaraRadera
  4. Himla mycket snyggt du provar!
    Kram

    SvaraRadera