Powered By Blogger

torsdag 14 mars 2013

Dagens på en utslagen med färgfråga till er

Gigantiskt städrace, supertidig uppstigning, helt ofrivilligt och en huvudvärk som håller på att kväva sönder hjärnan har gjort mig till en tokutslagen som bara inte orkar ta tag i att svara på alla mail som jag precis upptäckte har hamnat i skräpkorgen… Grrr! För trötthet och för skitgmail… :o( Men lovar att åtgärda genom att svara innan veckan är slut i alla fall… Så vet ni… Och alldeles strax vet ni även vilken slags stass som fått haka på mig denna dag:


Spetsig blus – Odd Molly Looker dress, velvet, skinnacka – Odd Molly CC jacket, almost black, jeans – Please Camoflage AW12. 

Vad tycker ni; funkar färgmixen? Jag är själv lite kluvet skeptisk till den nämligen... Thats it för idag! Tack & hej, god natt & Kram från stentråkigaste tanten!…

6 kommentarer:

  1. Annorlunda och funkar finemang! K

    SvaraRadera
  2. Tycker det var alldeles utmärkt coolt!

    SvaraRadera
  3. Fungerar absolut!!
    Trevlig helg!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  4. Fungerer utmerket! Lekkert:)))
    klem og god helg!

    SvaraRadera
  5. Fungerar kanonbra enlligt mig :) Kram Linsan

    SvaraRadera
  6. TackTack! Då litar jag på er :o) Kram!

    SvaraRadera