Powered By Blogger

söndag 17 mars 2013

Dagens – som gör ett försök att byta snack mot verkstad

Jag vet inte hur många gånger jag sagt att "nu minsann, idag ska jag ta tag i att få till en bloppis av alla för stora Mollysar som bara hänger oanvända"... Mycket snack har det blivit i alla fall men ganska mycket noll resultat vad gäller verkstad. Idag fick min sprängande feberhjärna för sig att råda bot på det.
Så i princip hela mitt samlade garderobsinnehållet befinner sig nu vida utspritt i köksregionen. För en slags hårdgallring, där i alla fall en del är tänkt att bli bloppis innan dagen är över. Under tiden spatserar jag själv runt i denna sexiga stass: 


Svart linne – Odd Molly Rib jersey tank, vitt line under – Twilfit, munkjacka – Odd Molly, svarta superslappa mjukbrallor – Champion, rosa morgontofflor – Åhlens.

Nix, Pleasejackan i bakgrunden är INTE till salu. Ska det klädfixas kan det ju göras ordentligt, med att även få ordning på behållaprylarna... tänker jag... Men den där bloppisen, ska vi säga senast klockan 20.00, för att sätta lite press på denna notoriska samlare, velande tant?... Ja. Så får det bli... Så hejhej till dess!

5 kommentarer:

  1. Bra jobbat, kämpa kämpa!
    <3<3<3
    kramar

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Sugen på underklänning/klänning nr 7; livingloving dress men är lite osäkert ang storleken. Kan du hjälpa mig? Uppifrån 87/74/94 -tror ska den passa?
    Kram, Magdalena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spontant låter det absolut som att den ska passa men jag kan mäta den imorgon, ok? Kram!

      Radera
    2. Nu har jag mätt. Den är 41 cm över bysten men väldigt elastisk där. 41 cm precis under, där det blir annat tyg och 55 cm över häcken. jag är lite mindre än dig och den är lite för stor till mig så tror absolut den ska passa dig. Du har förstatjing på den så vill du ha den så abra maila mig oddjosanne@gmail.com. Kram!

      Radera