Powered By Blogger

tisdag 19 mars 2013

Vilken genomusel matte jag är…

… som ligger i sängen och förkylningskvider som värsta egotrippade ynknörden när det är en riktigt stor dag idag. Kanske till och med den allra viktigaste på hela året, om man frågar de den handlar om. Ajax och Freja. Våra vovvar. Som fyller 8 år idag. Tur de har en husse som har fixat finemangig tårta till dem (och katterna).


Med hjälp av pannbiffar, leverpaté och räkost som garnering. Låter väl slurpigt? Synd som attan att jag inte äter kött… ;o) Men lite firande får jag nog allt orka mig till att vara med på. Och sedan lovar jag att svara på era mail som dimpt in här under dagen. Innan kvällen är över och förbi. Så ni vet… Kram på er för nu!

6 kommentarer:

  1. GRATTIS till jättesöta vovvarna!
    Och nu tycker jag att din förkylning ska försvinna på direkten och därmed basta!
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  2. Vov vov GRATTIS...vilken härlig tårta husse fixat.
    Krya på dig.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Grattis till vovvsingarna! Men fast jag käkar kött blir jag inte sugen på tårtan;) Kram och krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Åh grattis brudar, säger Jay härifrå
    n!
    På tiden ni kommer hit nu va? ;)

    SvaraRadera
  5. Gu så gullig tårta:) grattis till prinsessorna små

    SvaraRadera
  6. Hahaha helt underbart :)
    Kram och se till att bli frisk nu!

    SvaraRadera