Powered By Blogger

tisdag 26 mars 2013

7 Odd Molly-plagg av skiftande sort till salu


1. Twill love coat. Storlek 2 men LITEN i storlek, passar bäst en mindre 1:a. Tokletade denna i flera år och när jag äntligen får tag på den så kommer vi inte överens… :o( Köpt begagnad i finfint skick. Inte använd av mig alls. Pris: 1490:-


2. Odd Molly kofta från äldre kollektion, storlek 2. Färgen är chalk/ svagt ljusgrå. 80% lammull och 20% nylon. Köpt begagnad i kanonbra skick, endast använd 1-2 gånger av mig. Pris 525:-.


3. Mörklila kofta med garnbroderier i olika färger från äldre kollektion. 100% bomull så mjuk och skön att ha på sig. Storlek 1. Köpt begagnad men sparsamt använd så i fint skick. Pris 590:-


4. Ceremony s/s short dress i storlek 1. Sidentunika som bara blivit använd två gånger. Inga dragningar i tyget någonstans så kanonskick. Pris 550:-


5. A-one silk camisole long print, military i storlek 2. Endast använd vif två tillfällen, så i superfint skick, inga dragningar i tyget någonstans. Pris 325:-


6. Light cotton enbroidered, lite military i storlek 2. Även denna har mest fått hänga i garderoben så skicket är det inget fel på alls. Pris: 375:-


7. Juliet bag, vintage gold. Använd vid ett enda tillfälle, mest för att jag har alldeles för många väskor och det är enbart därför jag säljer denna lilla godbit nu. Kanonskick. Pris 590:-

Om ni är intresserade av något, vill veta mer eller kanske se fler bilder så skriv en kommentar eller maila mig på oddjosanne@gmail.com. Jag är inte helt omöjlig med priserna men skambud undanbedes vänligen. Vanligt porto med Posten inom Sverige INGÅR i priserna. Jag säljer även till er som bor i Danmark, Norge och Finland men lägger då på mellanskillnaden i porto. God natt & tjing för idag!

1 kommentar:

  1. Min drömkappa! FEL storlek! Aaarrrrggg!!! Jag behöver en 4 om någon har en sån... Liselotte

    SvaraRadera