Powered By Blogger

söndag 10 mars 2013

Oinbjudet besök istället för ”sista dagen” på praktiken

Magåkomma med knockouteffekt. Inget jag hade beställt eller bjudit in men ändå har just en sådan trängt sig på mig med buller och bång. Så sängläge har fått ta över det som skulle blivit sista dagen på praktiken. Fast egentligen är det inte sista dagen för jag kommer att härbärgera där som receptionsprospect varje tisdagkväll framöver. Så det är ju trots allt najs... 

Får väl istället ägna denna dagen åt att snöa in på tv-repriser och bläddra i blaskorna som ligger och väntar på uppmärksamhet, trakassera datorn, surfa runt på nätet, säkerligen snöa in på en massa jag vill ha och samtidigt försöka smida planer på hur man bäst roffar åt sig en miljonär. Eller så orkar jag på sin höjd bara klappa lite förstrött på hunden jag har bredvid mig i bädden… Inte så mycket mer att göra åt läget oavsett… Tjing för nu & take care därute!

1 kommentar:

  1. De har en tendens att våldgästa de där magsjukorna.
    Fast om det blåser lika mycket som här så kan du vara glad över att slippa gå ut. =)

    Frjea - ta kattlådan idag är mitt råd.

    SvaraRadera