Powered By Blogger

söndag 31 mars 2013

När ord är överflödiga - gårdagens påskfirande i bild

6 kommentarer:

  1. De vita figurerna är jätteroliga är de Cult Design?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har tyvärr ingen aning... jag är inte så hemma i pyntvärlden... Men om jag kommer ihåg att fråga de som äger dessa små saker, som var väldigt roliga, så återkommer jag. Ok? Kram!

      Radera
  2. Tack :) Jag gillar dina "fotoremsor"
    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Känner mig som värsta tråkbloggaren just nu men samma skit hela tiden... fotoremsor var ett kul ord, det kan hända att jag snor det... :o) Kram!

      Radera
  3. Gillar också de cultinspirerade hönorna skarpt, för jag tror inte det är Cult, men otroligt roliga ju! Hoppas du har det bra i solen, Klem

    SvaraRadera
  4. Ser ut som ni haft det gott!
    Härliga hönor.

    SvaraRadera