Powered By Blogger

måndag 13 augusti 2012

Cia säljer - fyra fina Mollysar


1 Frill cardigan storlek 1 NY mid apricot nypris 2300:-,  Cia önskar 698:-


2 Frill cardigan storlek 1 lite lilac nypris 2300:- Cia önskar 698:-


3 Lotta Lotta long coat military helt NY storlek 1 kostade 3000:- vill ha 1599:-



4 Lotta lotta long coat red använd en gång storlek 1 kostade 3000:- vill ha 1599:- 

Vid intresse för något av plaggen, frågor eller om någon skulle vilja se Cias egna bilder så maila henne på albinoaugust@gmail.com
Jag har också en hel massa som jag tänkte sälja av eftersom det inte passar längre. Så det kan hända att det dyker upp ännu ett till salu-inlägg här ikväll. Då med Odd Molly 2:or och 3:or. Kram för nu!

7 kommentarer:

  1. Hur är kappan i storlek?

    SvaraRadera
  2. Kappan är normal storl 1 36 , varken stor eller liten.
    Hoppas det hjälpte....
    MVH Cia

    SvaraRadera
  3. Oh herregud vilka fynd! Är tyvärr för tjock men jäklar vad jag skulle shoppat om jag vore en 1:a!
    Hoppas folk begriper vad billigt det är........
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Linda
    Nej , inget svar ännu , fattar inte heller.......... så billigt nya mollisar!!!
    Kram Cia

    SvaraRadera
  5. Trist att det är så segt att sälja... Hade jag haft råd hade jag slagit till på i alla fall två av dem... Inte för att det hjälper direkt... ;o) Kram på er!

    SvaraRadera
  6. den lila koftan är såld!!!

    SvaraRadera
  7. Hej ja den lila koftan är såld, allt det andra finns kvar!!!
    MVH Cia

    SvaraRadera