Powered By Blogger

tisdag 7 augusti 2012

Förmodligen världens coolaste present

Internetstrul och lite annat irl-igt som stjäl all min tid just denna afton. Och tid är något som även mina runt 300 bilder från dagen tar i anspråk att banta ner till något som i alla fall liknar ett publicerbart antal... Så! Det blir inget av med mitt utlovade mastodontiga bildinlägg.
Ikväll. Men imorgon. Då!... En sak kan jag dock inte hålla på till dess och det är presenten jag fick av Flipfloppan idag och som jag är sååå jäkla megaglad för:



Förmodligen världens coolaste present. Klockren till mitt gamla skallehalsband från Rock by Sweden. Tack lovely människa!!! Som förresten har lagt ut lite bilder från dagen precis nu nyss, ni hittar dem genom att klicka HÄR. Kram för idag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. haha, tack själv! My pleasure liksom... men 300 bilder, hur lyckas du? Jag tyckte jag tog många. Klem

    SvaraRadera
  2. Cool! Jag har armband med apskallar du kan få om du vill. Denne är ju dålig på smycken...

    SvaraRadera