Powered By Blogger

fredag 17 augusti 2012

Ett våghalsspel som slutade så här

Hårfärgen jag brukar köpa fanns inte tillgänglig på sin vanliga hylla i butiken. Och eftersom jag har ett inbyggt nu eller aldrig-tvång i skallen så fanns det inget annat alternativ än att testa ett annat, okänt, märke. Ett våghalsspel som slutade så här:


Rött. Så in i helsefyr... Betydligt mer av begreppet eldflammor än vad som går att översätta i bild... Så nu får det vara så ett tag. Och imorgon är tanken att det ska bli någonslags frisyr av skatboet också. Hos frisör. Och vet ni, jag är jäkligt nervös inför det... Fjollnervös!... Ha en bra kväll och var rädda om er själva och varandra!

- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Rött är Coolt! K

    SvaraRadera
  2. Jag gillar som fan! Och blir påmind om att det är dags att göra nåt åt min grånande skalle snart. Ska klippa mig i veckan, får slänga i färg efter det.......Kram!

    SvaraRadera
  3. Coolt! Min söta frissa var här i fredags och minsann blev inte jag också rödare. =)

    SvaraRadera
  4. Du är fin med rött hår! Håller tummen för att du blir nöjd med frillan i morgon.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Snyggt! rött hår är hett :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. TackTack! Tyvärr skitsvårt att få fram på bild hur jäkla rött det egentligen är... Kram!

    SvaraRadera