Powered By Blogger

fredag 17 augusti 2012

Dagens & och när jag ändå var på stan gånger två


Där hade ni dagens stass, i standardvariant och med ett taskigt bonustillägg i syfte att försöka visa ryggen på den där bluskoftgrejen som jag tappat bort namnet på. Gick ju inte helt bra där, men i alla fall...
Gick inte heller helt bra att försöka nonchalera era kommentarer i förra inlägget. Som jag tackar och bugar för! Trots att jag egentligen nog borde förbanna dem istället...
För i artighetens tecken lyssnade jag självfallet, såväl noggrant som på allvar och därför var jag såklart även tvungen att lyda också... ;-) Speciellt som jag ändå var ute på stan på en ärenderond tidigare idag och därmed naturligt traskade förbi butiken där den fanns.
Japp, fanns... för ännu ett vitt plagg är just nu i full färd med att flytta in i min garderob. Fast på 70 procentig rea hade jag nog ångrat mig en hel del om jag stått över...
Och när jag ändå var på stan så finns det ju en och annan butik till att slinka in i. Så det gjorde jag. Och hittade finheter. Som provades. Bland annat denna här:


Men de bilderna ber jag om att få återkomma med lite senare, troligast ikväll eller så, för nu ska jag färga håret, ett välbehövligt projekt :o) ... Så Kram tills vidare!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Snyggt! Shivers blouse heter den :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja just det, så heter den ju. Tack söta! Kram!

      Radera
  2. Spännande med ny hårfärg! Jag hoppas på rött för det klär dig perfekt! Snygg dagens jag gillar din nya stil skarpt!
    Ingela

    SvaraRadera