Powered By Blogger

lördag 11 augusti 2012

Dagens - med två hintar innanför västen

På väg hemåt nu, från långutflykt i Helsingör. Och gissa om jag tagit en hel massa bilder... Apselut har jag det! Så bered er på mastodontinlägg... igen... Först dock enbart en dagens stass...


... och en första glimt på något shoppat...


... ni får gärna gissa vilken tacky pryl som ligger i min väska just nu... ;-) See you senare om ni känner för det. Kärlek & Respekt!

- Posted isung BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Jag, som du, älskar ju mastodontinlägg. Svårt att se, men du har alltså varit på loppis, how lovely!

    Och ljuvligt väder har det ju också varit idag, ännu mera lovely! Storklem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja mastodontinlägg is da shit :o) Det var ingen storloppis, bara ett par bord men fullt tillräckligt för att jag skulle idiotshoppa alltså... :o) Kram!

      Radera
  2. Så snygg dagens! Många fina fynd ser jag:) kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Du har alltså loppisfyndat. Vad? Kan det vara gubben? Har ju sett några av bilderna på Instagram, himla fina! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... gubben såg jag inte ens när jag stod där, tur det... :o) Kram!

      Radera