Powered By Blogger

söndag 5 augusti 2012

I-landstantens största dilemma denna dag

Jag fattar inte riktigt hur man är funtad i huvudet om man i en veckas tid går och oroar sig för att man ska missa ett klädesplagg… (Där stal du min replik.) Men det är precis exakt vad jag har gjort.
Jag såg den och kastade snabbt in ett bud en halvtimme efter att den dansade in på Tradera förra söndagen. Tyvärr fanns inget köp nu. Sedan har den legat och gnagt lite smått i skallen. Jag har till och med mardrömsdrömt att jag bommat den… Idioti jag vet. Men! Ett litet försvar kanske kan vara att den är min absoluta topppriokofta. Som jag tokjagat sedan min stilguru Flipfloppan uppenbarade sig i den första gången.
Jag räknade inte med att få behålla ledande bud och mycket riktigt, igårkväll lös det plötsligt rött som i överbjuden. Så det blev till att försöka sig på operation ninjning… För en liten stund sedan. Och det med överdrivet bultande hjärta, pinsamt nervösskakande händer (verkligen pinsamt!) och ett extremruckigt Internet, som såklart vägrade funka! Så det blev mobilen som fick tjänstgöra i denna livsviktiga aktion. Och den klarade det med bravur för jag vann!!! Denna:


Och fy fan vad jag är megasuperglad! Är det någon av er som känner igen sig förresten; först galenpaniken, sedan lyckoruset från himmelriket?... :o) Kram!

11 kommentarer:

  1. Jaaa men visst känner man igen det där..jag var med om det senast igår !! Jag vann...en Odd molly timeless klänning och lyckoruset steg högt i kroppen !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha=))) skönt att märka att det är mer än jag som kan känna så......
    Finns det en plats över till nästa torsdag....kanske....till mig?! Du har min mail<3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  3. Om jag känner igen mig?! Hell yes! Men det var länge sedan jag Tradera-fyndade på det där sättet......Kram!

    SvaraRadera
  4. Hahaha ja de där sista sekunderna brukar jag få tunnelseende om det är något jag riktigt gärna vill ha :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh grattis, den är kanonfin verkligen. Men... en pinsam sak, vad betyder ninja??? (he he jag vet att det är många som använder det när man köper/byter/budar nåt plagg), undrar stenålderstant. kram

    SvaraRadera
  6. Det är en häftig känsla :) Grattis till den fina! Kramar

    SvaraRadera
  7. Målande beskrivning. Nej sådär har jag väl aaaaldrig gjort ;)

    SvaraRadera
  8. Ja men det är så fin. :) Jag är med sugen på en i den färgen. Har en i lila typ.

    Lycka till med bakningen!

    Kramis

    SvaraRadera
  9. Ha ha, känner precis igen mig och oj vad galen man blir om man råkar missa eller glömma nåt man spanat in sig på som sen kanske går för en spottstyver mot vad man tänkt sig ge :)

    Den är jättefin och kommer bli perfekt på dig:)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  10. Haaa , ja precis så är det och det konstiga är att allt man missar går jätte billigt.
    Den koftan är super söt, jag har den i alla färger, så vill du eller någon annan , ha en sån så finns det 4 el 5 såna storl 1 , som kan byta hem..
    kram Cia

    SvaraRadera
  11. Jag har powder storl 1
    lila storl 1
    orange storl 2
    turkos storl 1
    beige storl 1
    alla är i bomull med broderier
    Kram cia om någon är intresserad

    SvaraRadera