Powered By Blogger

söndag 5 augusti 2012

Dagens - invigningen som känns knas

Först inbillade jag mig att det handlar om att den är ny. Oingången, ovan. Att det var därför den kändes lite knas. Liksom...
Sedan trodde jag att det berodde på att det trots allt var ett bra tag sedan jag bar någon överdel i tunikelängd. Vant mig av. Liksom...
Men efter en stund kom jag på det. Jag har ju för tusan ingen piffande underklänning under Ceremonyn. Så tur jag är på väg hem nu och kan göra om. Göra rätt... Kram från tant I-landsproblem!


- Posted using BlogPress from my iPhone

13 kommentarer:

  1. Ser inte alls knas ut! Skitsnyggt! Hoppas jag springer på en sån på nån rea snart! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hjälper dig att hålla span... :o) Kram!

      Radera
  2. Hihi! Jag känner igen det där för jag glömde underklänning under tunikan häromdan. Kände mig naken och konstig innan jag kom på vad det var för fel. Knasigt :-)
    Kramar från Ellis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... jag kände mig inte naken, utan mer som att tunikan i sig var too much,liksom... men konstig absolut, ovana säkert,. :o) Kram!

      Radera
  3. Jag tycker det är snyggt utan underklänning, snyggare tom. Har lite tröttnat på underklänningar faktiskt.. Men det vänder nog :)) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner detsamma, nu sedan jag fick på mig en, jag är nog också trött på underklänningar. Kanske inte så konstigt,vi har ju båda haft det en hel del innan... :o) Kram!

      Radera
    2. Ja precis! Har nästan blivit lite allergisk mot underklänningar. Men trots det har en lila klickats hem :D Lila och utan volang gick inte att motstå :)) Kram!

      Radera
  4. Jag provgår långklänningar i dag för att känna efter vad som inte får stanna :) Nu dags för tur nr två.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset, jag har en hel massa att både testa och provgå, vill och absolut behöver rensa... Lycka till! Kram!

      Radera
  5. Tycker inte heller det ser tokigt ut alls. Lycka till med baket nu! Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. TackTack! Nu finns ingredienser till både morotsmuffins och brownies in the building så bara att sätta igång. :o) Kram!

      Radera
  6. Jag har ju aldrig varit underklänningstypen så jag saknar inte det. =)
    Det är faktiskt snyggare utan tycker jag - även på dig.
    Morotsmuffins... hmmm

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det därmed tunika och underklänning sitter hårt rotat i min skalle,dags att göra sig av med det för det är ju snyggare utan. Morotsmuffins ja, ska snart dra igång baket, ara att hålla tummarna att jag fixar det... :o) Kram!

      Radera