Powered By Blogger

onsdag 8 augusti 2012

Paradiset live – en rapport från gårdagen

Nix, jag var inte färdig med min bildterror från gårdagen. För efter Limhamn hakade jag på Flipfloppan till Paradiset. Och med tanke på att det är vad det heter så fick Iphonen jobba sig ordentligt svettig med operation bildtagning.


Detta är dock inte Paradiset. För man vet att man kommit rätt när man står framför den här fina flaggan:


Fast det kan mycket möjligt vara så att hon ångrar lite att hon lät mig veta det med tanke på att jag nog tog den här skylten…


… på lite för stort allvar när jag gick loss ordentligt och närstudiedokumenterade hennes inredning…






… och egoprovplåtade i hennes dagensspegel. Och som om inte det skulle vara nog tog jag mig sedan även den stora friheten att låna hennes tofflor... 


… för att klampa runt i och fortsätta projekt snokning med kamera även i hennes utsides domäner. 









Så troligast var det en markering om att det fick vara nog, när hon plötsligt släpade med mig…

FORTSÄTTNING FÖLJER I INLÄGGET HÄR UNDER.  

2 kommentarer:

  1. Vad är det för blomma den vinröd du har i närbild här?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen aning! Jag är värdelös på blommor. Men du kan ju alltid skriva hos Flipfloppan och fråga henne, för hon vet garanterat. Kram!

      Radera