Powered By Blogger

måndag 20 augusti 2012

Dagens - omärkvärdig stass som hämtat fyndoket


Odd Molly Rock-a-fellow top, vintage dark grey och Please jeans, military. Det är dagens ytterst omärkvärdiga stass, som i princip bara har vovvenadat. Har en massa fix att utföra i boningen nämligen, inte bara lojt glassande i solsken att vara arbetslös alltså...
Och hemma är det mysuniform som gäller, annars slår det aldrig fel att någon katt tar fel på mig och klösbrädan. Just sidenplagg har en synnerlig förmåga att vara lik just en sådan...
Nu kom jag på att jag lite ljög, gör stassen i bild var ju faktiskt med och hämtade ett paket också. Ett fyndoket. Eller vad sägs om 150 pix för denna lilla samling Better Bodieslinnen i schystaste skicket:


Funkar såväl för gymbesök som linne till vardags. Och på tal om kläder så är hög tid att ta tag i det där med bloppisförberedelser, så att jag kan få ut det klockan 21.00 ikväll som jag nu bestämde... Vi ses kanske då igen... Hoppas ni har en bra dag därute. Take care. Och Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Vad har du för storlek i byxorna och är dessa lika stora som de vanliga jeansen? K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har XXS i dessa. Och ja de är väldigt mycket som jeansen i storlek. Kram!

      Radera