Powered By Blogger

måndag 20 augusti 2012

Till salu – 12 Mollysar söker nya hem

Då min Internetuppkoppling är minst sagt skakig så blir det lite nu och resten en annan dag. Och enbart produktbilder här men om någon önskar så kan jag ta egna bilder under morgondagen. Okej? Då kör vi nattbloppis då:


1 Crochet frill dress, mid apricot storlek 3. Använd en gång så i kanonbra skick. Pris 1250:-


2 Wigwam dress, almost black storlek 2. Använd men i fint skick. Pris 975:- 


3 Odd Molly sidentunika, kommer tyvärr inte ihåg namnet på den. Storlek 2. Pris 850:-


4 Odd Molly rostunika storlek 2. Underbar men tyvärr för stor för mig. :o( Pris 1200:-


5 Livingloving dress, rouge storlek 2, superfin med en massa vackra detaljer. Pris 700:- 


6 A-one silk printed long camisole, vintage turquoise storlek 2, använd en gång, tyvärr för stor till mig. Pris: 500:-


7 A-one silk camisole long print, winter white, storlek 2, använd en gång, tyvärr för stor till mig. Pris: 500:-


8 A-one silk camisole long print, rouge, storlek 2. Pris 425:-


9 Light cotton enbroidered, lite military storlek 2. Använd men i kanonfint skick. Pris: 550:-


10 Light cotton embroided, pink storlek 2. Pris 450:-


11 Light cotton embroided, mörkblå pris = SWAPPAD


12 Livealot blouse, white, storlek 1. = RESERVERAD

Om du är intresserad av något av plaggen eller undrar mer så skriv en kommentar här eller maila mig på oddjosanne@gmail.com. Jag har både hund och katt och är dessutom en sådan där vidrig rökare. Men jag kommer givetvis att tvätta upp kläderna och låta dem torka i djur- och rökfritt rum. Kan dock inte garantera att plaggen är 100 % djurhårs- och rökdoftfria. Och med detta tackar jag för mig för denna dag. God natt & Kram!

16 kommentarer:

  1. Hej!
    Undrar om Livealot blouse har broderier på ryggen? (blommor)
    Mvh, Magdalena

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag är intresserad av Crochet Frill Dress...och som alltid är jag lite fundersam när det gäller storlekarna. Jag anser mig vara en normal 3:a och undrar därmed hur denna är i storleken.
    Vore tacksam om jag kunde få ett omdöme av dig innan jag ev. köper den.
    Hälsningar Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag mäter den imorgon och återkommer här när jag gjort det. Okej? Kram!

      Radera
    2. Den mäter 48 cm i platt tillstånd, alltså utan att jag har dragit ut den. Eftersom den är stickad så är den ju lite flexibel. Tyvärr kan jag inte säga hur den är mer än att jag köpte den när jag var en 3:a, glömde (idiotiskt nog) att jag hade den så den glömdes bort och när jag tog fram den och använde den en gång nu så är den för stor. Men jag kan kasta ut frågan här eftermiddag, så de som har den och vet kan svara. Ok? Kram!

      Radera
    3. Alltså 48 cm från armhåla till armhåla, kanske viktigt att veta. :o)

      Radera
  3. Hej!
    Är sugen på Livingloving dress men är inte klokt vad gäller storleken.Normal eller stor, det skiljer nog några cm beroende på färgen ;( Skulle du kunna kolla lite mått på den???
    Kram, Magdalena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har haft den i alla tre färger och inte tyckt mig märka någon skillnad på dem. Men jag mäter i morgon och återkommer då. Ok? Kram!

      Radera
    2. Den mäter 45 cm från ärmhåla til ärmhåla i platt tillstånd, fast är stretchig i tyget där så jag kunde lätt dra ut den ett par centimeter till. Under bysten precis där det vanliga tyget börjar så att säga mäter den 42 cm. Vill du ha fler mått så hojta. Kram!

      Radera
    3. Tackar för det. Vill inte tramsa men kan du kolla runt höfter :) Jag har de flesta OM i 1 men vissa i 2 så :)(mest toppar)

      Kram, Magdalena

      Radera
    4. Tackar! Skickade svar en gång men syns inte ;( Utan att tramsa :) skulle du kunna mätta runt höfterna? :)
      Kram,Magdalena

      Radera
    5. Vi har ju hörts på mail så därför jag inte svarat här men det fattade du nog.:o) Kram!

      Radera
  4. Nu är du sådär jobbig gen men jag måste behärska mig. ;) Orkar inte flytta mer saker än nödvändigt. :p

    Kramis

    SvaraRadera
  5. Hej igen!

    Tack för dina mått på Crochet Frill Dress. Jag tror att den kommer att passa mig ... och eftersom den endast är använd vid ett tillfälle så utgår jag från att den inte luktar rök...hund- och katthår gör inget utifrån att jag själv är en lycklig hundägare :))

    Du kan maila mig dina kontouppgifter på adress:
    karin.nilsson@edu.lycksele.se

    ...och tack för att jag får ta del av din blogg nästan dagligen!

    Hälsningar Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har mailat dig men inte hört något från dig sedan så undrar om du inte fått mailet? Jag har haft strul så fler som inte fått det jag skickat, därför jag undrar... Kram!

      Radera
  6. Hej Josanne!

    Önskar köpa Crochet Frill dress...hör av dig angående betalning.

    Hälsningar Karin

    SvaraRadera