Powered By Blogger

söndag 26 augusti 2012

Så vi får se hur det här kommer att gå

Tatueringsmässan har fyllt allra största delen av denna dag. Har fått se världens bästa fakir Tobias igen och även spånat projekt med honom, kommer att bli superkul... Sett världens bästa Gunnarsson assistera honom på scen, fan vad grym hon var! Skådat tävlingar, en Jay med gitarr och Lingon och Rosen göra ett litet premiärbesök i denna värld. Nu är Stockholm Ink Bash 2012 över och passé men efterfesten kvarstår. Trött som en skadeskjuten gnu på deken men vad gör man inte för konsten. Och sin make... Så därför laddas det nu för partaj minsann...




Ja det ser ut som jag mest är ett fall för godnattmössan så vi får se hur det här kommer att gå... To be continued... Imorgon eller så. Var rädda om er därute!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Ha det så roligt! Jag har landat hemma i soffan och är rätt nöjd med det:) Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att se dig igen och en eloge till Mr Make som var så tålmodig med fotandet. Här är godnattmössan inte heller så långt borta :) ha det bäst!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så himla kul att se dig och lite galet roligt. Jag var sååå trött så ursäkta om jag yrade i nattmössan. :)
    Ha nu en trevlig avslutningsfest så hoppas jag vi ses snart igen hemma. Himmah.
    Kramar!!!

    SvaraRadera