Powered By Blogger

fredag 31 augusti 2012

Dagens hemmafru som letar botemedel

Fredag. Saker på gång i helgen och jag håller på att utveckla sjukdom. Med grav skallebank, muskelvärk och trötthet in extremum. Inte kul, inte bra så jag yrar runt i boningen och försöker finna botemedel. Jag har hitintills testat greppen att trycka i mig mängder av glass, ligga blixtstilla i sängen, platt på rygg för säkerhet skull och att finstäda köket. Pyntat det lite smått också... Iklädd my kind of hemmafrustass:


Ska det vara baggy så ska det. Men det hjälper inte mot dåligmående. Det heller. Kanske skulle testa att torka golv, göra lyxvåfflor och hänga mina horder av halsband i någonslags ordning. Låter som värt ett försök i alla fall. See you! Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. HAHA! Du är galen! På ett kul sätt! Tackar för det och för att din blogg gör mig glad!
    <3
    Martina

    SvaraRadera
  2. Känner mig precis likadan och lilla myran nyser och hostar.
    Antar att det är Höst-terminen-har-börjat-viruset som slagit till. Ska ju jobba 2 nätter så jag förtränger det =)

    Hoppas du slipper däcka!

    SvaraRadera
  3. hahha, ligga blixtstilla. Skulle jag vilja se ;) Krya på sig, hörs imon. Klem

    SvaraRadera