Powered By Blogger

onsdag 22 augusti 2012

Det kan hända att jag åker i fängelse nu…

… men jag måste bara visa i alla fall. Kan inte hålla mig, avstå, låta bli. Eftersom 1: jag är barnsligt förälskad, som i sprittande julaftonslycklig och 2: jag vet att ni är ganska många som är intresserade av och har den på önskelistan. Som väntar på att få skåda i den så kallade verkligheten. Jag pratar om denna:



Odd Molly Chimbote knitted bag, multi

Nix, den har inte blivit utsläppt i butikerna än… jag har bara haft den stora turen att komma över ett provexemplar. Som jag alltså riskerar min frihet för här och nu då ryktet säger att det kanske inte ses med helt nådiga ögon att flasha i förväg. Men vill ju visa hur den ser ut och hur stor den är. Och berätta att det är så fiffigt fixat att man kan reglera axelbandet efter hur man vill ha längden då det är tvådelat och knyts ihop upptill. Och nu vet ni det, undrar ni något mer så är det bara att hojta… själv återgå jag till att spana Robinson… Kram på er därute!

17 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir, den är skitfin. Undrar när nästa släpp kommer, vet du? Tack för att du offrar dig och kanske åker i finkan för detta;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu glömde jag fråga. Är det ett stort rum i väskan eller finns det mer?

    SvaraRadera
  3. Och nu vill jag ju ha min.......NU! Kram
    (Jag hälsar på dig om du åker in;)

    SvaraRadera
  4. Hmmm...
    Nu blev jag ju sugen på den också!!
    (Den svarta tantväskan postades till mig idag)
    Kommer kanske i dagens Mollysläpp??
    Bra att man kan knyta om axelbandet för den stickade med tofsar jag hade hängde nästan vid knäna till sist.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Men gaaaah så fin. Håller tummarna att du klarar dig från finkan och tack för att du offrar dig :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Oh nu hamnar du i mollyfinkan? Hihi. Den är bara supersöt och passar dig perfekt. Jag var inom Folk i dag och de väntar in nästa släpp på fredag denna veckan. Kul!!
    kramar

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Men visst är det värt lite sittande i finkan för snygga väskans skull.
    Ps Otto har norpat en pinal till kattauktionen och nu undrar han om han ska maila över en bild till din eminenta blogg.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  8. Så fin! Hihi.. Iblandt må det være lov å tøye reglene litt:)
    Klem

    SvaraRadera
  9. Åh så fin!!helt klart värd att " do some time" ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Läcker! Tack för visningen, hamnar du i finkan så får vi väl lätta upp stämningen för dig där!
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Superfin! Hoppas du slipper skaka galler :) Kramar

    SvaraRadera
  12. Just det! Har ett par smycken som vill vara med i kattauktionen. Ska ta bilder på dem. Ska de skickas till dig eller Helen? Kanske inte spelar någon roll. Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan bara maila bilder och sen skicka dem till den som vinner. Så är vi lite miljösnälla. =)

      Radera
  13. Oj oj oj, vilka risker du har! Men det måste det vara värt för att få visa att du har lyckats norpa åt dig en sån fining!! :-)

    Kramar

    SvaraRadera
  14. Äsch tror nog det värsta som kan hända är att du inte får komma och titta på fler kollektioner på deras HK. Det överlever man. =)

    SvaraRadera