Powered By Blogger

söndag 5 augusti 2012

Nu vet jag var det finns svarta Please jeans

När jag fick hem mina för någon vecka sedan och visade upp dem här så var det en del som uttryckte att de också väldigt mycket vill ha. Svarta Please jeans.


Jag lovade några att hojta om jag fick korn på fler. Och det har jag nu, fått korn. På Tradera. Det finns nämligen ett par i XXS, sprillans nya HÄR, och ett par i XS, nya även de: HÄR. Och säljaren? Kan jag absolut och till minst 100 procent rekommendera som seriös, trevlig och snabb på att leverera. 
Och nej, jag är inte sponsrad, har bara lovat att tipsa… Auktionerna går ut ikväll, så ni vet… Just de svarta finns även i någon storlek större på Tradera just nu, men där har jag ingen koll på säljarna. Det var alles för denna gång. Kram på er!

12 kommentarer:

  1. Hur är de i storlek? Vad har du för storlek?

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är STORA i storlek. Jag har XXS i mina och de är absolut inte för tajta ens som nya. Så gå ner en storlek är mitt tips. Kram!

      Radera
  2. Hej,
    De finns hos Selected Style´s webshop också.. Massa fina färger!

    SvaraRadera
  3. Hej! Finns svart på en affär i Gävle som heter Uthuset, jag provade häromdagen men det blev ett par ljusare för mig ändå:) Kram

    SvaraRadera
  4. Svarta heter det :) jag har hennes blogg på min sida om ni vill kontakta henne. Kram igen

    SvaraRadera
  5. Jättefina! Jag vill ha ett par i höst.
    kramar och ha en fin dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja svart funkar ju till precis allting och det är ju bra. .o) Kram!

      Radera
  6. Jag har alltid ogillat att köpa jeans för jag får aldrig kläm på det där med tum och storlekar.
    De här verkar ju inte lättare =)
    Så hur vet jag vilken storlek mitt arsle får plats i?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nix, inte lättare alls. Mer än att dessa är stora i storlek så man ska gå ner en, vilket ju då förutsätter att man har koll på sin storlek i vanliga fall. Tyvärr kan ag inte hjälpa dig bättre än så (men de finns i Hbg att prova, sådu vet... ;o) Kram!

      Radera
    2. Ja då har jag ju två ärenden i den stan =)

      Radera