Powered By Blogger

måndag 13 augusti 2012

Tillbakadragen position och grönsaker som pepp

Paus. Ordet har dykt upp i min skalle ett antal gånger under dagen. Men! Jag har ju liksom väldigt svårt för att hålla mig härifrån. Skrivabstinens och så där… Så paus blir det inte. Däremot kommer jag att hålla en något lägre, och mer dämpad profil här ett tag. En tillbakadragen position med troligen färre och mindre personliga inlägg. Jag tänker inte gå in på varför, tycker att det räcker med att jag behöver det. Okej?... Eller förresten skippa frågetecknet, för det får vara okej helt enkelt. :o) 
Och på tal om något helt annat så var jag på torget idag. Fick för mig att ta bilder, för ovanlighetens skull… ;o) För grönsaker är färg, och färg kan ofta vara pepp… Tycker jag... Var rädda om er själva och varandra! Kärlek & Respekt!





14 kommentarer:

  1. Ingen bloppis idag då alltså..??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det märker du väl i så fall !

      Radera
  2. Fina bilder:) Blogga när du vill och känner för det.....
    Slår en pling i morgon om du har lust att tjöta lite. Kram<3

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilka gladbilder och som Linda skriver, blogga som du vill och känner för det.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  4. Fina bilder med färg är aldrig fel och ta hand om dig. Många kramar och vi höres.
    <3

    SvaraRadera
  5. Gud vad jag blev sugen på kantareller nu då! Får åka och plocka på torget imorgon tror jag (hade jag plockat i skogen hade jag väl dött direkt..)!
    Var rädd om dig!

    Kram

    ps. du är supersnygg på bilden i inlägget under! (och du ser inte sur ut ett dugg!)

    SvaraRadera
  6. Ja, sugen på kantareller nu! Gräddstuvade eller smörstekta på rostmacka! och bilden nedan är kalasfin! Storklem

    SvaraRadera
  7. Skriv om och som du känner för, så fina bilder ;)
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  8. Ska försöka mig på en bloppis ikväll...
    Tack och Kram på er allihop!

    SvaraRadera
  9. Jättekram! Och jag hänger här vad du än skriver om och hur ofta. Huvudsaken är satt du mår bra. Kram igen :)

    SvaraRadera
  10. Gör som det känns bäst själv, hoppas bara att du inte råkat ut för elaka fårskallar igen som gör att du känner så här :(
    Kramiz Lina

    SvaraRadera
  11. Kan väl säga att mina tankar går i samma banor och rentav i nedläggningstermer för min blogg.
    Men tänkte i alla fall hänga med på kattauktion först; sen får vi se.

    Mög med aftonens inställda. Nu när sfinxen äntligen hoppades på att få flytta ;)

    SvaraRadera
  12. Som jag alltid har sagt - man får göra som man vill (nästan i allt å nästan jämt).

    Å ang. tidigare inlägg om att du klivit av Mollyträsket så var det nästan väntat, någon gång så gör de flesta nog det - inte helt å hållet men skygglapparna för andra märken ramla nogt av med tiden(vikt oviktigt).
    Själv har jag nog medvetet låtit bli att bli en Odd Mollyblogg, just för att jag inte vill förknippas med just bara det.
    I ditt fall tror jag inte att någon förknippar dig bara med OM - no way!

    SvaraRadera