Powered By Blogger

söndag 5 augusti 2012

Dagens - som gjorde om, men blev det rätt?

Nja… Är vad jag spontant tänker, för jag vet inte om det direkt blev så mycket bättre med underklänning till Ceremonyn… Vad tycker ni? Bäst med, eller utan? 


Oavsett så är det nog så att jag får börja gå en tillvänjningskurs i tunikebärande. För jag har helt klart kommit av mig på den fronten. Tycker det känns mysko med tyg runt benen. Snudd på lite obekvämt. Liksom. Fast det är ju trots allt snyggt så jag vill inte att tunikorna ska flytta till svarta listan… I-landsproblemen haglar denna segsöndag. Har man inget vettigare i skallen så… ;o) Peace out!

6 kommentarer:

  1. Jag röstar på utan! ;) Kramis

    SvaraRadera
  2. Den tunikan är snyggast utan :) Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tycker snyggt både med och utan!
    Kram snygga du!

    SvaraRadera
  4. Nu när jag ser det så här på bild så faller även min röst på utan... Så bara att försöka vänja sig... Men stackars alla mina underklänningar som får permanentbo på hyllan nu... ;o) Kram på er!

    SvaraRadera
  5. Sälj sälj och köp nåt roligt för pengarna. De är ändå för stora nu ;)

    SvaraRadera