Powered By Blogger

torsdag 9 augusti 2012

Dagens - extra angelägen att hålla mig sysselsatt

Jag vet att jag är förutsägbar = stentrist om man föredrar det ordet... som aldrig kan befinna mig på ett tåg utan att blogga... För gissa var jag sitter och skumpar nu... Dessutom på ett kraftigt försenat tåg. Överfullt. Och bredvid småbarnsfamiljen från helvetet. Alltså lite extra angelägen om att hålla mig sysselsatt för att försöka tränga bort obehagligheterna = blogga it is.
Hade egentligen tänkt åka tidigare, för att bringa klarhet i den viktiga frågan om något ur Odd Molly fall har landat i Malmö än. Men!
Kelsjuk katt gick före. Och det får vara okej, trots att jag nu kommer att behöva kvala in på sen ankomst till lunchdejten med fyra fabulous bloggbruttor. Iklädd:



Lite höstdrag i sommarvärmen. Fast ondsinta gråmoln hotar från flera väderstreck så de fick styra stassvalet... Kram för den här gången! Var rädda om er därute!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Haha! Barnfamiljen från helvetet, vi är ju inte där;) Ha det så trevligt på lunchdate! Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fick det trevligt trots tågresan!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Ha en superhärlig dag!
    Kram!

    SvaraRadera