Powered By Blogger

tisdag 20 mars 2012

Dagen som försvann & att ha tappat stinget

Tjolahopp. Sa det bara och så var den här dagen över och förbi. Innan jag knappt ens hann fatta att den drog igång. Men trött, genomfrusen, med magont och en förkylning på stark frammarsch så känns det egentligen mest lika bra. Att morgondagen snart är här istället, för den kanske blir bra mycket bättre…

Och då kanske jag återfår stinget också, det jag totalt har tappat bort. Och nu pratar jag Mollysar, för jag vet ju att det har kommit ut lite nytt medan jag varit borta. Men! Jag känner inte det minsta lilla sug att irl-spana eller prova. Det är till och med så illa att jag hoppat över allt vad nätsnokande heter. Och det trots att jag vet att en av mina tippade storfavoriter har landat i verkligheten. Den här:



Jag är helt enkelt inte ett skit intresserad… Har mest bara fått för mig att det finns så mycket annat i livet som känns bra mycket viktigare. Liksom… Men! Jag är ganska övertygad om att i fall det inte sker förr så kommer troligast det tillståndet att fly all världens väg när jag landar i huvudstadens butiker till helgen. Så därför bryr jag mig inte om att söka läkare för denna nya och smått obehagliga apatisituation innan dess… ;o) 

Vad kul ni vill se fler bilder från Kap Verde! Det ska ni också, men inte idag för nu måste jag istället se till att få huvudet på plats på kudden, illa snabbt, innan den spränger sönder. Fast imorgon. Och så ska jag även försöka hinna ta en riktig långbloggenad för att ta igen en hel massa som jag har missat här i Mollylandia de senaste två veckorna. Så see you då igen. Kram till dess. Peace out! Take care!

12 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Vi får ta en fika snart.

    kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och ja fika absolut, bara hojta. Kram!

      Radera
  2. Kan garantera att det oroväckande tillståndet går över;) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det räckte ju med lite Campadre, nu ser jag som attan fram emot att spana i Stockholmia. Kram!

      Radera
  3. Sköt om dig - det är förbjudet att bli sjuk till helgen!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur, absolut stenförbjudet! :o) Kram!

      Radera
  4. Kramar!
    Klart du har skiftat fokus. Det vore väl konstigt annars....hoppas att vi kan höras mer i morgon.
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har rätt det hade nog varit ännu skummare om jag inte skiftat fokus. Kram!

      Radera
  5. Bli frisk fort nu - säker på att suget kommer lagom till helgen och då är det bäst du är fristk :-)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tänker INTE vara sjuk i helgen no way liksom. :o) Kram!

      Radera
  6. Välkommen hem! Visst finns det mycket annat än klädtrasor att fokusera på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp en hel del, och ofta, även om jag oftast bara luftar det ytligare här... ;o) Kram!

      Radera