Powered By Blogger

onsdag 21 mars 2012

Hur kallt är det i Stockholm just nu?...

… Är det så pass kylslaget att man måste rusta sig i vinterjacka eller skulle det funka med en vårvariant? Och då tänker jag främst på något av dessa plagg:



Jag håller på att tvätta en massa och kom då att tänka på fredagskombinationen Stockholmsresa och val av kläder att ha på sig. Det kommer troligast att bli som vanligt för mig på den fronten, ett i sistasekundenval utifrån vad som är rent och vad jag känner för strax innan det är dags att knalla till tåget, tidigt tidigt på fredag morgon. 
Men eftersom jag hatar att frysa så tar jag gärna emot rapporter så jag i alla fall kan bena upp och bestämma mig i jackfrågan redan nu… Tack! Peace out!

8 kommentarer:

  1. Det ska bli varmt enligt väderprognosen. Så vi skiter väl i vinterjackan va?! Tänker nog jag göra iaf:) Kram

    SvaraRadera
  2. Här funderas det också. 12 grader och strålande sol enl SMHI så absolut ingen vinterjacka! SES SNART KRAM

    SvaraRadera
  3. Kallt morgon/kväll och varmt å dagen :) Ta en vårig sak å släng ner en kofta i väskan tycker jag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Här funderas det med men det blir väl som vanligt att jag slänger på mig något annat än vad jag tänkt.
    Kramar och välkommen hem från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vårkappa och sjal blir nog bra....
      Kram Titti

      Radera
  5. Tackar och bugar för era kommentarer! Och gör som ni säger och skippar vinterjackan. Får väl ta en jeansjacka eller kofta under och en sjal bara. Ska bli superkul att se er allihopa på fredag! KRAM!

    SvaraRadera
  6. I måndags hade jag sagt vinterjacka men idag vååååååååååååårjacka och det ska ju hålla i sig!Så Stockholm tar emot er i vårskrud!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter kanonbra! Det tackar man så klart för och tack för rapport. Kram!

      Radera