Powered By Blogger

lördag 31 mars 2012

En helt vanlig lördagskväll i min tappning





Just nu i min lilla del av världen: det lagas mat, spagetti med tomatsås står på menyn denna gång. Kanske inte direkt en supé som gör en helgkväll riktig rättvisa men jag är grymt sugen på just det så då blir det så. 
Det finns en Muffin katt som ännu en gång så gärna skulle vilja sippa vin men återigen kommer på att hon inte tycker om det. Alls. Bra för mig för då får jag behålla det för mig själv.
Någon smygsnattar förrätt i ett tillstånd av grava hungerskänslor. 
Och Ajax hund tar som alltid chansen att bli klappad på magen när husse är i huset. 
Övriga familjemedlemmar ligger mest och dräller i lite olika hörn. Och roligare än så är det inte, och blir det inte. But I like it! Vad gör ni denna kväll? Kram!

2 kommentarer:

  1. Softar och laddar batterierna. Ring gärna en pling om du vill.
    kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här, softar och laddar batterier. Plingar dig imorgon. Kram!

      Radera