Powered By Blogger

lördag 24 mars 2012

Just nu på rull mot skånska hemmaplan

Min tanke innan den här helgen tog sin början var att gödsla med inlägg från helgens bravader i Stockholm lite efterhand sådär. Som ni märkt har det inte blivit så. Alls! Att simultankapaciteta är inte min grej helt enkelt och i valet mellan huvudet i Ajfånen eller försöka vara social i verkligheten så vann det sistnämnda. Men! Min version av dessa två fantastico dagar i la hufvudstad kommer.
Imorgon. För just nu är jag tröttslagen hjälte på tåg mot Skåne. I andra änden av detta fordon befinner sig underbara vännerna doktor Molly och Fengxumamma. Själv lyxlirar jag i förstaklasskupé.
Om någon sitter och undrar vilken min stass of today är så kommer svaret här:




Hoppas ni får en riktigt bra kväll. Var rädda om er därute. Peace out för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Härligt att du njutit och haft det kul! Hoppas du får en skön resa hem! Massa Kramar!

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag låter som ett alldeles utmärkt beslut!
    Välkommen hem till Skåneland; själv packar jag för fullt för att bege mig =)

    SvaraRadera
  3. Hoppas resan hem går bra! Och tack så jättemycket för att jag fick haka på er idag och tack för igår. Sååå roligt att träffas. :)

    Kram fina
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Hej sweetie :) Vi var lite sega men har förstått att vi gick i era fotspår helt och håller i dag :))
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Många kramar och kom hem ordentligt. Hoppas du får lite vila på resan.
    Supersnygging måste jag få säga...det är du!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Tack söta för kommentarer! Kram!

    SvaraRadera