Powered By Blogger

fredag 30 mars 2012

Dagens – med stök i kök och pang i skallen

Fredagskväll. Najs! För pang sa det i både knopp och kropp när jag passerade utgången på praktikplatsen för den här veckan. Pang av trötthet ända in i skelettet. Det är megasuperskoj att vara där men shit vilka turer i skallen alla kast de senaste veckorna har dragit med sig. Så det är nog okej att vara trött. Och därför förmodligen även okej att jag inte har börjat bena upp i kökstöket än:


Japp, det är inte bara kvar, det är till och med lite värre… så det är inte läge att dra igång en heminredningsblogg idag… heller… Men jag har ju faktiskt en helg på mig att råda bot på kaoset (fast det där med blogg med bohag i fokus lär ni aldrig få se från mig…) 
Just nu är jag mer än nöjd med att ligga kastad i sängen utan att bry mig om röran runt omkring mig, jag ser den inte ens eftersom jag har fullt upp med att dreggla över Schenkenberg i Let´s dance… 
Kollar ni? Jag brukar inte göra det, kanske mest för att jag blir lite avis, för är det något jag skulle vilja göra innan jag dör så är det att testa dans, så där på riktigt. Jag ville dansa när jag var yngre. Gick på jazzbalett, finns det fortfarande förresten? Ganska skum dans, som jag var komplett värdelös på, så någonslags fortsättning inom gebitet rytmiska kroppsrörelser var bara att lägga ner för min del. Tyvärr… Så nu vet ni det också… :o) Kram, Kärlek & Respekt!

9 kommentarer:

  1. kram till dig! missade lets dance men måste nog kolla nästa gång:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var faktiskt rätt kul att titta på och som sagt så fanns det ju lite extra snyggt att glo på också...:o) Kram!

      Radera
  2. Marcus på fredagskvällar är inte fel. Underbar beskrivning av din jazzbalett:)
    KRam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte fel alls... och shit vad jag fortfarande kan gräma mig över att jag var/ år så kass på dans... Kram!

      Radera
  3. Den gammle gubben är väl ingenting att glo på

    SvaraRadera
    Svar
    1. För en lika gammal tant kanske han är det...

      Radera
  4. Själv är jag helt såld på Anton Hysén. Oh My vilken pojke:-)

    Skit i stöket, det har jag lärt mig. Kan man ta när man orkar:-)

    Snygg är du som sjutton idag i nykomlingen

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja han är inte fel att vila ögonen på han heller, vilken kropp! Fast känner mig lite väl tantsjuk att dreggla över honom så därför lät jag bli det... ;o) Kram!

      Radera
  5. Jag ville också dansa som yngre. Men jag var chubby och inte så där graciös och smidig som dansare ska vara. Stor sorg. Men det tar jag igen nu.
    Marcus har jag träffat. Han är riktigt nice. Han var bästa kompis med en arbetskamrat till mig.

    Ciao

    SvaraRadera