Powered By Blogger

torsdag 29 mars 2012

Det kan gå snabbt eller snabbare, nu gick det snabbast

Klick i förrgår kväll, paket med hem från Schenkers utlämningsställe redan idag:


Från Noos. Och inuti befann sig den där Odd Molly Good s/s dress i vitt som jag har gått och kärat ner mig i. Bomullstrikåsaken med de allra finaste detaljerna: 




Jag låter bilderna tala för sig själv och hojtar iväg ut till min fixarlista igen. Dock med ett öga på Biggest Loser på tv4, för shit vad de imponerar på mig... Kram!

4 kommentarer:

  1. Oj det gick fort. Nu fattas bara sommaren!

    kramar

    SvaraRadera
  2. Blir urläcker på dig din bruna människa:) Kram!

    SvaraRadera
  3. oj vad snabbt! få se den på dig sen! kram

    SvaraRadera
  4. Ja grymt snabbt, och TackTack, Kram på er!

    SvaraRadera