Powered By Blogger

lördag 24 mars 2012

Tågbyte och det kanske är helknas X 2


Tågbyte i Hässleholm för min del och sista etappen mot hemmaboningen är nu inledd. Det kanske ser helknas ut men attans vilket smart drag att kränga på sig två sjalar för att förhindra köldskador i kvällskylan. Att jag sedan gått runt med dem på, just såhär i duo hela helgen kanske man kan skita i...
Sitter och tar igen lite jag missat i Mollylandia för att få tiden att pinna på med kul sysselsättning. Och det kanske är ännu mer helknas än att styla sig med två sjalar men shit vad jag tycker det är megaskoj att spana in alla bilder från helgen i Stockholm, hos Odd Molly på såväl kontor som i butik... Alla ögonblick som väcker minnen och får mig att fånle. Alla vitt skilda tjejer som verkligen är fantastiska! Tack som fan för att ni finns och är er själva! För en oinvigd låter det säkert psyksjukt alltihop, med vår "sekt" men det är deras förlust... :-) Själv är jag extremglad för att jag blev inbjuden och kom iväg... Och som sagt; imorgon kommer mina bilder att dimpa in här.
Ikväll, det lilla som återstår av den när jag väl anländer hemmet om en knapp timme, kommer mr Make och djuren att få all uppmärksamhet. Så Kram för idag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Tycker det ser helmysigt ut med två sjalar. Och attans så kallt det kan bli på kvällen trots en varm dag! Hoppas sista biten hem gick bra...ja, ni ser verkligen ut att ha haft det helmysigt. Jag har också kollat in alla härliga bilder på både kända och okända nyllen i vimlet! Haha, ja det kan kanske tänkas att en oinvigd tycker det verkar skumt och sektlikt det här! Men det är ju en väldigt trevlig sekt i så fall som jag gärna skulle vilja vara med i....
    Nu får du pussa lite på djur och make (i den ordningen...)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så skönt att du är hemma snart! Åk försiktigt snygging.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Har också kikat runt på bilderna här och där, visst blir man glad av dom! Ha det så gott med djur och man i kväll! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja just det kommer ihåg dina sjalar och nu fick jag svaret på att det var TVÅ!!!
      Kram Titti

      Radera
  4. Hej!

    En mycket fin sekt måste jag säga med en mängd underbaringar till sektmedlemmar.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  5. Tack för kommentarer och sorry att jag inte hunnit svara... Kram!

    SvaraRadera