Powered By Blogger

torsdag 22 mars 2012

Helt fast utan att veta om det är bra eller dåligt

Jag har fullkomligt idiotsnöat in på de nya jeansfärgerna från Please. Dessa här:


Foto från Stil1 

Som kallas bubblegum och orangesoda. Jag kan inte sluta stirra på dem. För jag vet inte om jag tycker att de är galna på ett grymt coolt sätt eller mest bara förbannat fula… Så jag är alltså helt fast utan att veta om det är ett bra eller ett dåligt… typ... Vad tycker ni om dem, hiss eller diss? Peace out! Och Take care!

8 kommentarer:

  1. Diss på mig själv som skulle bli Miss Piggy goes Michelingubbe i dom rosa;) I övrigt hiss! Kram!

    SvaraRadera
  2. Hiss ! Rosa på väg hit ! Jag har ju varit en sucker för dessa jeans i 2 år redan så jag gillar modellen skitmycket :-)

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Definitivt diss på mig, hiss på andra. Mina ben skulle se ut som vridna korvar och det är inget för en vegeterian.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  4. Bubbelgum= hiss, Orange= diss.. i alla fall på mig. På dig hade de nog varit coola. Jag lever i mina vanliga blå. LOVE Nu ska jag ut i solen, ha en strålande kväll :) Klem

    SvaraRadera
  5. Ascoola vilken färg som!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag var hos stil 1 precis samma minut de packades upp och jag måste säga att de var fruktansvärt hemska. De hade varit snygga utan de vita slitningarna men med dem och på såg det fruktansvärt ut.

    kram

    SvaraRadera
  7. Åttiotalsminnen säger jag =)
    Orange är väl inte min färg så jag får hissa bubbelgumen

    SvaraRadera
  8. Och jag har fortfarande inte bestämt mig vad jag tycker, kanske vet när jag får se dem på någon... Kram!

    SvaraRadera