Powered By Blogger

torsdag 1 mars 2012

Hjälp Anette – mät stussen

Anette har köpt ett par Please-jeans som inte passar. Det trots att de är i storlek L, och med hennes mått så bara borde det funka. Tycker då alltså jag. Så nu tänkte jag kolla om ni som har Please-jeansen skulle ha lust att mäta stussen och delge mått och er storlek i brallorna så vi får benat ut i det här. Okej? Känsligt med mått? Då kan jag börja med att avslöja att jag mäter 93 cm (vet inte exakt var man ska mäta så jag slog till på det fetaste stället på häcken…) så nu vet ni det också… ;o) 
Nu stänger jag bloggfabriken här för ikväll, så min promenadstudie från idag får vänta. Som om ni satt och väntade liksom… nä det tror jag faktiskt INTE. Men nu vet ni att det blir mer bildtjafs inom ett dygn… Peace out. God natt & Kram!

6 kommentarer:

  1. hoppsan Mimmi mätte och har 97 cm omkrets på bredaste stället. Storlek M i Please jeansen.

    -Anette, vi sågs som hastigast i fredags i butiken din- jag vet absolut att du kan ha storlek L ev M. Dina jeans måste vara felmärkta./K

    SvaraRadera
  2. Jaa, det är så synd att jeansen inte passar, jag som var så glad att äntligen ha fått tag i ett par..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  3. Jag är ett typiskt "päron" och mäter 96 cm runt bredaste stället, har M i Please jeans och L i de svarta. De är lika i storlek, jeansen lite större i midjan. Byxorna är jätte stora i "midjan" men rätt tighta i benen, tveksam om jag skulle kunna ha mindre just med tanke på låren. Ha en fin helg! Kramar

    SvaraRadera
  4. hej hej! Jag har ett par L och nu när jag har de på mig mäter jag 112 cm runt om hela härligheten. Fast de har töjt sig en hel del tycker jag..

    Kramar och ha en fin dag

    SvaraRadera
  5. Jag är 97cm runt om och har stl M på de slimmade please-jeansen och de är stora i midjan men tighta i benen. Men tror att jag kan ha stl. S i den "vanliga" varianten, hoppas jag för jag har lyckats knipa ett par sådana :) Kram

    SvaraRadera
  6. Tusen tack för hjälpen söta ni!!! Jag tycker det känns som att vi kan konstatera att Anettes jeans måste vara felmärkta. Så kolla det Anette, för de SKA passa dig och så är det liksom bara med det! Kram på er allihop!

    SvaraRadera