Powered By Blogger

onsdag 21 mars 2012

Och vips så var jag botad…

… från mitt plötsliga Mollyointresse. Allt som behövdes var en kombination av kampanjen som nu är i full gång på Campadre och ett länge suktat drömplagg.


Så! Om lagersaldot stämmer, vilket det ju absolut och tyvärr inte alltid gör, så ska den strax vara min. Maria Tallchiefkoftan i vintage rouge. Den blev slutsåld direkt men finns ännu kvar i vintage powder, den färgen jag redan har den i: 


Mjukaste skönaste koftan ever med snyggaste ryggen ever dessutom... Det fanns en hel del annat också som jag gärna hade lagt vantarna på men plånboken sa stopp. Så då fick det bli så… 
Har ni klickat något på Campadre denna morgon? Kram! Take care därute!

12 kommentarer:

  1. Nu fick du mig att klicka också :) Den där i vintage powder har jag ju varit avis på dig sen du först visade den så nu kunde jag inte låta bli :)

    Snyggt med den röda också

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förlåt det var inte meningen... ;o) men tror du kommer att gilla den för jag vet att du kommer att göra den full rättvisa. :o) Kram!

      Radera
  2. Kom på kampanjen vid åttatiden och då var Billie jeansen redan slut i min storlek :( Nosade lite på koftan i vintage powder men kom på att jag har en lila Mankiller. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fy vad trist med jeansen,hoppas du hittar dem någon annanstans. Ja den är ganska lik Mankillern. Koftan. Kram!

      Radera
  3. Det blev en i vintage powder - bara! Plånboken bestämde att det fick räcka med ett plagg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här, hade också bara råd med ett plagg och koftorna var dessutom de finaste tycker jag. Kram!

      Radera
  4. Hihi vad du blev botad lätt. ;) Det jag ville ha var med slut. :/ Buhu!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... aj det gick dundersnabbt med botning... :o) Men fan vad trist att det var slut... :o( Kram!

      Radera
  5. Äsch jag var ju på väg hem och somnade gott på tåget!
    Annars fanns det ett par saker jag hade velat ha; ett linne t e x.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att kunna sova på tåg det kan inte jag, oavsett hur trött jag är. Ja linnena var fina de också, perfekta semesterlinnen. Hoppas du hittar nåt annat. Snart dags för er ju. Kram!

      Radera
  6. Måste fråga, vad har du för strl i din?

    Detta har varit ett hett efterlängtat plagg sedan du visade upp den och hoppas den kommer också:))

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har 2 i den jag redan har i vintage powder, normal till lite stor i storlek, precis som Odd Mollys koftor brukar vara. Håller tummarna att vi får den både du och jag, man vet ju tyvärr aldrig... Kram!

      Radera