Powered By Blogger

måndag 19 mars 2012

Rapport från Kap Verde - del 19 = den sista på plats

Så var den här. Dagen som jag egentligen inte vill befatta mig med. Hemresedagen. Deprimerande! Fast, jag saknar våra djur något sjukt mycket så om jag bara fokuserar på att jag snart, som i tidigt imorgonbitti, får träffa katterna och lite senare på dagen även hämta hem hundarna så är det ändå okej. I alla fall lite...
Och att jag sedan, som i om några dagar, ska få träffa en massa av er är ju inte heller fel. Och vetskapen att detta inte är det sista besöket här funkar också...
Har några ynka timmar tillgodo innan det vankas färd mot flygplats. Och eftersom det trots allt är en del I-landssorger som snurrar i min skalle denna dag så går jag och dränker dem i poolen en stund nu...
Ni får ha det bra så ses vi imorgon, med mig tillbaka på hemmamark... Kram till dess!



7 kommentarer:

  1. Oj vad fort det har gått. Ska bli kul att ses igen på fredag! Åk försiktigt :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Har det gått 2 veckor redan?! Men du har ju som sagt roligheter framför dig redan om några dagar! Välkommen hem:) Kram!

    SvaraRadera
  3. Ni verkar ha haft det helt underbart, men visst går tiden förbaskat fort! Välkomna hem igen! Kram

    SvaraRadera
  4. Ja välkommen hem till blåsten då, men solen skiner faktiskt =)

    SvaraRadera
  5. Här hemma väntar strålande sol. Och i slutet av veckan 15 grader!! Ses på fredag snygging! KRAM

    SvaraRadera
  6. Vad fort det har gått! Men ni får leva länge på minnena, och ni kommer hem till vår :-)

    Tack för att vi fick vara med!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Ja visst har det gått blixtsnabbt... fattar inte vem som satte tiden på speed just de här veckorna men har lite smått lust att leta upp den jäklen och göra upp... Kram!

    SvaraRadera