Powered By Blogger

måndag 26 mars 2012

Jag hade visst vunnit

Pinsamt. Var det att plåta dagensbild inför oförstående publik idag. Fast absolut ännu mer pinsamt att delta i en tävling och sen missa totalt att man har vunnit… Som jag gjorde förra veckan. Det hos störtsköna Titti. Vilket jag fick veta när vi sågs i Stockholm i fredags. Och då jag samtidigt fick ta emot den finfina vinsten:


Ett hängsmycke med pling som sötaste elefanten och finaste firren bland annat. Tingeltangel av den sort jag bara precis älskar. Så det åkte direkt som sällskap till boxhandskarna på väskan och där bor det nu. Tusen tack fina Titti! 

Egentligen hade jag tänkt att bjuda på lite av mina intryck från denna dag. Min första som praktikant. Men eftersom jag inte riktigt har fått rätt på alla tankarna själv ännu så väntar jag med det en dag eller två. Okej? Som ersättning kommer jag istället att dela med mig av provningen jag gjorde i Odd Mollybutiken i helgen. Så titta gärna in igenom om nån timme om ni är nyfkna på den. Kram till dess!

4 kommentarer:

  1. Varsågod, jag tror vinsten hamnade rätt!!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tror jag också ;o) Tusen tack igen! Kram!

      Radera
  2. Grattis till fina vinsten!
    Kram

    SvaraRadera