Powered By Blogger

fredag 16 mars 2012

Rapport från Kap Verde - del 16

Antingen är det solen. Eller vinet. Som jag både och och var för sig har insupit lite i överdoseringskant de senaste elva dagarna. Eller kanske till och med både och...Men jag känner mig ganska bombad i skallen just nu. Sinnesslö liksom... Fast the show must go on så strax in i duschen och sedan ut för att testa en ny restaurang. Ny som i att vi aldrig varit där förut. De har pasta med tonfisksås och det är jag grymt sugen på...
Kanske kommer det en rapport därifrån, men eftersom det är stört på alldeles för mörkt överallt för att ta bilder kvällstid här så lovar jag inget. Däremot blir det ett par bilder från dagens strandbesök här och nu. Med en Kram för idag. Take care!






 

7 kommentarer:

  1. Så skönt ändå det måste vara att varva ner och låta saker och ting gå lite långsamt. Härligt.
    Om en vecka ses vi. Du kommer vara pepparkakan och jag vitingen.
    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Fan vad härligt det ser ut! Skål ! Och kram

    SvaraRadera
  3. Ser helt underbart ut, vill inte vara där alls:)! kram

    SvaraRadera
  4. Ny kompis på stranden ser jag.
    Ja tiddelipomen blev bra, men Make out dressen letar nytt hem ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och denna har vi varit på vernissage på idag. Kanske ni ska ta en sväng till denna tråkstan när vi kommit hem?

      http://www.regionmuseet.se/utstallning-black.htm

      Radera
  5. Hej!

    Har ju varit dålig på det här med kommenterandet men jobbelijobbat mest hela tiden gör jag just nu men du ser ut att passa bra där borta, alldeles för långt borta men vi syns på fredag hoppas jag. Själv försöker jag ivrigt övertala maken om att Gotland nog behöver oss.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  6. Tack för kommentarer och stor Kram till er allihop!

    SvaraRadera