Powered By Blogger

lördag 31 mars 2012

Man ska inte gnälla,...

... det ska man inte, för det är faktiskt sol och blommorna står på vacker parad. Och fåglarna kvittrar fint. Men! Det är kallt så in i helsefyr. Mina händer är stelfrusna, fötterna känns som isklumpar, blåsten far igenom samtliga plagg jag slängt på kroppen. Fast! Hundar måste rastas så det är bara att gilla läget och blogga istället för att känna efter så förbannat mycket hela tiden... ;-) Peace out!



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Ser riktigt "vårigt" ut! Här blåser det också, och så fick vi lite snö igen - helt onödigt..... Men, hundar skall rastas oavsett, så nu skall jag ta en promenad med mina :) Ha en fin kväll! Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja snö är onödigt! Alltid, jag hatar snö, slapp tack och lov det idag. Och jag hoppas den har försvunnit hos er också igen... Kram!

      Radera