Powered By Blogger

söndag 25 mars 2012

I min shoppingkasse i fredags fanns

Jag har matat in så många inlägg i dag, och framförallt långa sådana så jag nästan kräks av grav trötthet på mig själv. Men! Trots det kommer det ännu ett. Det sista idag, jag lovar!... Och ett snabbt, som bara avslöjar vad som fanns i…


… kassen som jag fick med mig från Odd Mollybutiken i fredags. Och det var:


Tadaa long dress, vintage turquoise. Att en av årets maxiklänningar skulle hamna här var redan givet. Att det blev just denna mer en tillfällighet eftersom det var den som norpade flest kärlekspoäng vid mötet irl. Ni får se den på när jag visar provbilder imorgonkväll. Men nu, god natt & Kram för den här veckan!

17 kommentarer:

  1. Den var klockren på dig med din fräscha solbränna!
    Kraaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Synd bara att brännan lär vara borta om en vecka... Får kanske storinvestera i brun-utan-sol... :o) Kram!

      Radera
  2. Den var klockren på dig med din fräscha solbränna!
    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Den var klockren på dig med din fräscha solbränna!
    Kraaam

    SvaraRadera
  4. Den var klockren på dig med din fräscha solbränna!
    Kraaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett perfekt val....ja det har varit en hel som har med bloggar att göra både igår o idag för mig!!
      Kram Titti

      Radera
    2. Så kul att få träffa dig äntligen. Hoppas du hade det bra i Sundsvall. Och hoppas vi får chans att ses igen, helst snart. :o) Kram!

      Radera
  5. Så snygg!! Jag skulle vilja ha ALLA färger! Längtar tills du ska visa dig i den!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hade ju inte heller protesterat speciellt högt om någon kastade alla färgerna på mig... ;o) Gillade den ljusa också, såg den där royaliga på Mathilde och den var också fin, trots att jag försökte intala mig motsatsen... :o) Kram!

      Radera
  6. Åhhh vilken fin klänning !! och vilken fin tripp ni hade till S-holm, vad roligt att du visar massor med bilder därifrån..och du..ditt pieace halsband, gud så fint, visa det med närbild någon dag, var köpte du det ?
    Så fin och solbränd du är..
    Jag har faktiskt login till Odd mollys kommande kollektioner, så jag har spanat jag med, mycket fint kommer det..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Halsbandet har jag hittat i en lokal butik jag knipsade det sista se hade. Märket heter Uno de 50. Det borde ju finnas på nätet tycker man. Dock ganska dyrt så du vet.
      Jag har också login, eller hade för jag har glömt det nu och hittar inte var jag skrev upp det... Smart va?... :o) Kram!

      Radera
  7. Den var ett givet köp ju! Jag har den i silky purple på väg hem :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kändes helt rätt val. Precis som silky purple till dig, såg din provning. Och så har Lingon den ljusa, kan vi spatsera tillsammans i den och se ut som en uppdaterad version av tant Grön, tant Brun och tant Gredelin i sommar ju. Najs! :o) Kram!

      Radera
  8. Svar
    1. Tack! Och det var den jag fastnade mest för. Tack för i fredags förresten, superkul att få träffa dig! Kram!

      Radera
  9. Hej!

    Tjusigt val och säkert lika tjusigt på.

    Kramar från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. TackTack! Om inget annat så var den så grymt skön så risken finns att jag kommer att bo i den i sommar. Kram!

      Radera