Powered By Blogger

måndag 5 mars 2012

Dagens - det gick men det var på gränsen

Pust! Vi hann! Nätt och jämt med tåget. Mot Köpenhamns flygplats...
Den som ställde in tiden för idag måste ha varit stenhög på speed för minutrarna tickade på i dubbel hastighet denna morgon. Ingen koll på om allt som var tänkt att följa med verkligen är det men det får vara strunt samma. För vi är ju på väg i alla fall, mot en hel del odds. Och jag är inte pigg...


... men iklädd de gamla Ellos-stövlarna... De som jag bodde i sommaren 2010. Kommer ni ihåg?... :-) Och på tal om tid... hur har den inte rusat åstad sedan dess då... Men nu ser jag helst framåt... sisådär 12 timmar för att vara halvexakt. Då jag, om allt går som det ska, trampar kap verdiansk mark... :-)
Jag ska försöka blogga därifrån, i alla fall lite då och då, så om ni känner för det så ses vi med en bra bit av jordklotet mellan oss nästa gång... Var rädda om er därute. Kärlek & Respekt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

14 kommentarer:

  1. Härligt! Nu är ni på väg :-)
    Ja, varför är alltid paniken och stressen innan avfärd obligatoriskt? Kanske för man ska njuta extra av resan ...
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Njut, och kom ihåg att du inte behöver vara rädd för "Greenpeace" mer/K

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Underbart, ja inte stressen alltså utan Kap Verde, här drar vi minsann till vackra Gotland, lite skillnad på klimat dock men jag drömmer om att flytta dit.
    Kramar och allt gott från Eva

    SvaraRadera
  4. Ha en underbar resa. Supersnygg outfit du har och stövlarna känner jag allt igen. Passa på att njuta av lugnet. Kramis<3

    SvaraRadera
  5. Trevlig resa! Sola för mig också :-D
    kram

    SvaraRadera
  6. Äntligen är i på väg till "eran lillla ö"..skönt! Önskar en trevlig resa till er!
    Tänk vad skönt ni skall ha..
    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Hoppas nu ni får ljuvlig semester och att allt fungerar som det ska. Det är visserligen full sol i Metropolen nu, men kallt, kallt. Ett önskemål är att ni tar lite värme med er hem, så att man kan tycka det är vår på riktigt! En fika innan fick vi ju inte ihop, men du kommer ju hem igen! Väl? hahha. Storklem och ha det underbart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAPPY HOLIDAY!!!
      Stövlarna känner jag igen.
      Kram Titti

      Radera
  8. Underbart! Ha det så bra!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Önskar dej en riktigt härlig & avkopplande semester :-)
    Hoppas på massor med fina foton !

    SvaraRadera
  10. Ha en underbar resa! Massor med kramar!

    SvaraRadera
  11. Så avis på dig. Sol, hav, vit strand. Åh vad jag behöver det. Hoppas det går att blogga därifrån så jag får en liten dos av härligheten

    SvaraRadera