Powered By Blogger

lördag 31 mars 2012

Dagens – ett hett efterlängtat återseende

Glömde nästan bort att jag hade tagit bilder på min stass of today. Och tänkte först låta dem stanna kvar där, i halvglömskan. 
Men! Jag kan inte låta bli att kasta in dem här och nu i alla fall, eftersom de innehåller ett hett efterlängtat återseende. Som gör mig så jäkla supermegaglad!



För jag får på mig mina Prairie short strap-dressar i storlek 2 igen! Och det är säkert 1,5 år sedan det funkade. Och att kunna ha just dessa igen var ett av mina huvudmål med projekt fucka fetman… Och imorgon kan det vara så att jag har lyckats kliva över en till ûberviktig mållinje. Vilket jag vet först efter att jag har vågat ta reda på veckans viktdom… så fortsättning följer...
Ja jag vet att jag är ego men det skiter jag i, för det är min blogg och då får man egotrippa om man vill… så det så… :o) God natt & Kram. Kärlek & Respekt!

4 kommentarer:

  1. Åhh grattis till att ha lyckats med ditt mål. Superfin!

    Hoppas du har en skön helg.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. TackTack! Jag älskar de där gamla trasorna och har saknat dem ordentligt... :o) Kram!

      Radera
  2. Grymt bra jobbat, vilket resultat du har fått! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är faktiskt lite förvånad själv att det gått så bra men självklart skitglad mest. :o) Kram!

      Radera