Powered By Blogger

torsdag 29 mars 2012

Dagens – som återupptog en gammal syssla


Ja jag vet att det ser för jäkligt ut i mitt kök. Med kläder till sortering, väskor att plocka undan, en brandsläckare som jag inte har någon aning om var jag ska placera och allmänt kaos. Men det ska jag ta tag i snart. 
Eller senare ikväll… för jag har en viktig sak till att ge mig i kast med denna afton. Jag ska skriva en artikel. För jag har gjort en intervju idag, den första på ungefär 1,5 år och det kändes superknepigt. Ovant och stelt och lite panikigt, för jag fick lite hjärnsläpp där ett tag och glömde det jag hade tänkt fråga… 
Men jag gjorde det! Trots att jag har haft fetnojja för det… Ni som har hängt med mig sedan arbetsplatsen från helvetet kanske fattar. Om inte så handlar det om att jag fick allt självförtroende om vad jag kan totalt raderad där… typ… Ska inte gå in mer på det just nu, kanske en annan gång, om ni vill höra och veta… 
Men nu, och först av allt fix som jag har på min att-göra-lista för kvällen; matlagning. men vi ses senare igen om ni vill... Take care. Kärlek & Respekt!

9 kommentarer:

  1. Härligt - du gjorde det! Var stolt! Och du är skitsnygg, idag också! Ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  2. FAN VAD SNYGG DU ÄR!!!

    SvaraRadera
  3. Du kan detta! Djupa andetag och sen på det. Hejar allt vad jag kan. :) Kram

    SvaraRadera
  4. Tusen tack för fina kommentarer (som gör mig generad...) och för pepp!!! Ni är bäst! Kram!

    SvaraRadera
  5. Superbra gjort!Att ställa sig över sina nojor är inte lätt. Och skitsnygg är du! Kramar

    SvaraRadera
  6. Jag vet allt om raserat självförtroende. Fan för människor som sänker en och får en att känna sig värdo. Härligt att du fixade intervju idag. Artikeln är peace of cake

    SvaraRadera
  7. Du kan det där i sömnen och så är du skitsnygg. Bara så du vet..:-D
    kramar!!!

    SvaraRadera
  8. Klart att du fixar det men jag kan förstå känslorna som kommer tillbaka. Bara sparka iväg! Jag ser inte ditt bråte i köket, bara en snygg Josanne!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Ja fy fan för människor som måste fiska eget självförtroende genom att sänka andra... Skulle kunna skriva en roman i ämnet... jävla as... Tur ni finns! Tack som fan för det!!! Kram!

    SvaraRadera